wtorek, 11 października 2011

SUPERDRY jedyna taka marka.

Marka Superdry mimo stosunkowo krótkiego stażu na rynku mody (od 2003 r.) już zdążyła podbid serca zarówno celebrities (David Beckham, Kate Moss, Jude Law) jak i zwykłych klientów. Wyjątkowa dbałośd o dobór materiałów, zwracanie uwagi na detale i oryginalne wzornictwo, a przede wszystkim umiejętne łączenie stylu streetwear z elementami retro połączone z delikatnymi zapożyczeniami z kultury Japonii, pozwoliły marce Superdry na osiągnięcie międzynarodowego statusu „to się nosi!” zaledwie w 5 lat!

Szeroki wybór elementów w kolekcjach Superdry pozwala na ubranie się „od stóp do głów”; na kolekcje damskie i męskie składają się t-shirty, koszulki polo, koszule, bluzy, longsleeve’y, spodnie, komplety dresowe, kurtki i bezrękawniki. Do linii standardowych, dochodzi cała kolekcja jeansów, butów i akcesoriów (torby, paski, portfele, czapki, szale, przywieszki i łaocuchy).

Kolekcje Superdry to mieszanka stylów. Począwszy od inspiracji elementami stylu japooskiego, gdzie na czoło wysuwa się cała linia specjalnych t-shirtów „Osaka”, których zagorzałym fanem jest m.in. David Beckham, a skooczywszy na motywach retro widocznych m.in. w kolekcji old-skool’owych kraciastych koszul czy butów z charakterystycznym białym, gumowanym przodem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz