Pod wysmarowanym graffiti mostem kolejowym w samym sercu Portobello
Market tłum rozkrzyczanych dzieciaków szuka schronienia przed lodowatą
lutowa mżawką. Przybyli metrem, autobusami, rowerami z najdalszych
zakątków brudnego Londynu. Menażeria nigdy nie śpiących
dzieciaków, androgynicznych modeli i niebieskich ptaków kłębi się na
najbardziej odlotowym targu stolicy w nadziei, że wyszperają tę
wyjątkową parę jeansów, o jakich mówiły najbardziej obezeznane
fashionistki Londynu.
To wtedy, w roku 1973 pod mostem w Notting Hill, przy dźwiękach reggae leniwie pulsujących w tle rodzi się
Pepe Jeans.
Były to czasy, kiedy marki modowe mniej opierały się o teorie
marketingowe i żywe pieniądze, a bardziej o prawdziwych ludzi,
poszukujących różnych, czasem niebezpiecznych, ale zawsze do utraty
tchu ekscytujących inspiracji. Londyński projektant Nitin Shah i jego
bracia Arun i Milan wcielają w życie swoją wizję bogatych w detale
jeansów, wychodząc do klienteli znudzonej ciągłym zalewem prostych i
anonimowych spodni.
|
ODZIEŻ MĘSKA PEPE JEANS W SKLEPIE STUDIO ONE |
http://www.studio-one.com.pl/pl/p/Pepe-Jeans-meska-bluza-LAW/1137
|
ODZIEŻ MĘSKA PEPE JEANS W SKLEPIE STUDIO ONE |
http://www.studio-one.com.pl/pl/p/Pepe-Jeans-meska-bluza-LAW/1137
|
ODZIEŻ MĘSKA PEPE JEANS W SKLEPIE STUDIO ONE |
http://www.studio-one.com.pl/pl/p/Pepe-Jeans-meska-bluza-LAW/1137
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz