Pepe Jeans - męska koszulka BREATH |
Pepe Jeans - męska koszulka BREATH |
Na naszej długiej liście „naszych” gwiazd są Alexa Chung, Jason Priestley, Leaticia Casta, Ashton Kutcher, Sienna Miller, Cristiano Ronaldo, Anna Vialitsyna i Jon Kortajarena. Zgadnijcie jaka marka dała pierwsze reklamowe zlecenie Kate Moss?
Wkrótce pojawiły się reklamy telewizyjne i kinowe. Od performance’u Leigh Bowery po „Raindance” - 90 sekundowe love story, nakręcone między Nevadą i Notting Hill, do muzyki kultowego kawałka The Smiths „How Soon Is Now”, każda kampania pozostawiła niezatarty ślad w annałach modowej reklamy.
W latach 90tych Pepe Jeans kontynuował ścieżkę ekspansji przez Europę: Francja, Włochy, Niemcy, Hiszpania, Holandia, Portugalia i Szwajcaria dostały się pod urok Pepe.
Z początkiem nowego millennium marka potwierdziła swoją reputację jednej z największych na jeansowym rynku. W ostatnich latach Pepe zdobył kolejne rynki: Europę Wschodnią, Azję i Amerykę Łacińską. Zamiast spocząć na laurach, firma wprowadziła nowe linie: w 2002 Junior i 73 Collection oraz Andy Warhol by Pepe Jeans w 2007. Najnowsze linie to buty i okulary.
Modę określa się poprzez jej zdolność do ewoluowania, rzucania wyzwań, tworzenia trendów i karkołomną prędkość. Podobnie jak sponsorowany przez nas zwycięski zespół Red Bull Racing w Formule 1, Pepe Jeans pozostaje na przodzie modowej ekipy z formułą na wygrywanie, opartą o umiejętność dostarczania najbardziej ekscytującej denimowej mody na rynku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz